16 feb. 2014

Prajitura cu visine

  Este o prajitura cu visine care se poate prepara cu visine proaspete sau congelate daca aveti, asa cum am facut eu.

Ingrediente pentru Foi :
- 4 oua
- 150 gr zahar praf
- 6 linguri de ulei
- 5 linguri de lapte
- o lingura de bicarbonat
- o lingura de cacao
- 550 gr faina

Prepararea :
- toate ingredientele se pun într-un bol si se amesteca pana se obtine o coca din care se pregatesc 2 foi.
- foile se coc in cuptorul incins la 180 grade pentru 10 - 12 minute.


Ingrediente pentru crema :
- 400 ml lapte
- 4 linguri de faina
- 2 linguri de zahar
- 200 gr unt la temperatura camerei
- 150 gr zahar praf
- visine (eu am avut visine congelate pe care l-am decogelat)

Prepararea cremei :
- se amesteca faina, zahar tos apoi se pune laptele putin cate putin avand grija sa nu se formeze cocoloase si se fierbe pana se ingroasa amestecand tot timpul apoi se lasa la racit.
- untul se mixeaza cu zaharul praf pana devine spumoasa apoi se mixeaza cu crema de mai sus racita putin cate putin.

Montarea :
- se pune peste blat jumatate din cantitatea de visine apoi jumatate din crema si se niveleaza apoi iar blat, visine si crema ramasa si se orneaza dupa plac.

Ornarea :
- am pus bucati de ciocolata alba, neagra, visine confiate si o frunza de menta dar se poate orna cum vreti si cum va place.

Pofta buna !!!













Niciun comentariu: