13 dec. 2013

Sufleu de ciocolata cu ciocolata :))

   A mai trecut inca un an, 13.12.2013 ce mai data :)) si pe deasupra este si vineri. Dar eu si sotul meu sarbatorim aniversarea de 17 ani de cand santem inpreuna. Cu aceasta ocazie am pregatit pentru noi dar mai ales pentru sotul meu acest sufleu care curge cu ciocolata. Reteta am luat-o de aici. Sa incepem deci cu reteta.

Ingrediente pentru 4 vase ramekin de 9 cm:
- 150 gr ciocolata amaruie
- 80 gr unt
- 20 gr faina
- 2 oua
- un galbenus
- 90 gr zahar pudra
- 10 gr cacao
- un praf de sare
- cacao pentru pudrat ramekin
- vanilie

Prepararea :
- ciocolata si untul se topesc la bai-mari apoi se lasa la racit.
- intr-un bol se mixeaza ouale intregi, galbenusul si zaharul pana se spumeaza apoi se adauga ciocalata topita si faina amestecata cu cacaoa si praful de sare.
- vasele de ramekin se pudreaza cu cacao apoi se pune compozitia pana la buza vaselor ca sa poata creste  in ele avand grija sa stergem .
- tava de copt se pune în cuptorul încins (tava sa fie fierbinte ajuta la crestere) apoi se
aseaza vasele si se coace la 180 grade pentru  15-17 minute.

Pofta buna !!!







2 comentarii:

Anonim spunea...

si cum imi ramane mie crema aia moale inauntru??

Amalia Ghiga spunea...

Respectand indicatile din reteta,
adica sufleul se tine doar 15 minute la temperatura de 180 grade.
Sper sa-ti fie de folos indicatile.