29 oct. 2013

Tarta cu Pere (Pear pai)



 Perele sunt fructele mele preferate pe care nu ezit sa le consum ori de cate ori am ocazia, de aceea am facut o tarta din aluat ca si la tarta cu mere care a iesit fenomenala. Sper sa o preparati si voi, nu o sa regretati.


Ingrediente pentru tava de 28 cm :
- 500 gr faina
- 250 gr margarina
- 150 gr zahar praf
- 2 oua
- un praf de sare
Prepararea blat (asa)
- 150 gr zahar brun
- o lingura de zahar brun optional
- 800 gr pere curatate si taiate
- 2 linguri de amidon
- scortisoare praf
- cuisoare praf

Prepararea :
- perele se curata si se taie in bucati apoi se pun într-un bol apoi se adauga zaharul brun, scortisoarele, cuisoarele praf, amidonul si se amesteca putin apoi se pune in tava peste aluatul si se niveleaza bine cu lingura.
- acum putem face ce ornament vrem, variantele sunt multiple, eu insa am ales sa fac  asa.
- intindem aluatul pe blatul de lucru cu sucitorul si taiem niste dungi pe care le asezam ca un gratar in tava peste pere apoi se presara zahar brun .
- tarta se coace în cuptotul incins la 180 grade cam 40 - 50 minute.
- tarta nu se taie pana nu se raceste complet.

Servirea :
- o portie mare cu cineva drag.


Pofta buna ! ! !

 













Niciun comentariu: