1 aug. 2013

Placinta cu spanac

 Reteta este din revista "la cucina" putin adaptata la gustul meu. Este o placinta aperitiv foarte buna, vo recomand si nu este greu de facut.


Ingrediente :
- 500 gr spanac (proaspat am avut eu )
- 10 foi de placint filo
- 150 gr telemea de oaie
- ceapa
- usturoi
- un ou
- nucsoara
- seminte de mac optional
- seminte de in optional
- sare
- piper
- ulei

Prepararea :
- se opareste spanacul dac este proaspat in apa sarata apoi stoarcem bine de lichid (daca e congelat lasam la dezghetat si apoi stoarcem bine de lichid).
- se pune spanacul, ceapa, usturoiul, branza, nucsoara, sarea, piperul si albusul de la ou ( eu cu  blenderul le-am facut  pireu).
- se ung cu ulei doua foi de placinta apoi se pune un sir de pireu si se ruleaza cu grija.
- tapetam o tava rotunda cu hartie de copt apoi asezam ruloul circular, ca un melc incepand din mijloc pana umplem tava apoi se unge cu galbenusul de ou si presaram semintele.
- placinta se coace in cuptorul incins la 190 grade pentru 40 minute.

Servirea :
- eu am servit placinta cu rosi, ardei galben, busuioc si ardei iute.

Pofta buna !!!














Niciun comentariu: