5 aug. 2013

Cosulete cu budinca si fructe




Ingrediente pentru 6 cosulete:
- 125 gr unt moale
- 80 gr zahar praf
- un ou
- 1 lingurita de zeama de lamaie
- 250 gr de faina

Preparare cosulete:
- untul moale cu zaharul si cu zeama de la lamaie se mixeaza (cu paletele de aluat) pana ce se face spuma.
- se pune in compozitia de mai sus se adauga si  oul apoi faina putin cate putin mixand.
- coca se impacheteaza in folie de plastic si se pune la rece 2 ore.
- eu am inpartit coca in 6 bucati egale apoi am captusit niste forme cu aluat si le-am asezat in tava de copt si le-am copt in cuptor incins la 200 grade 15 - 20 minute apoi asa calde le scoatem cu grija din forme si se umple cu ce doriti.




Ingrediente crema :
- o budinca de vanilie
- 3 oua
- 450 ml lapte
- 150 gr zahar
- 1/2 pastaie de vanilie sau 2 zahare vanilate
- coaja de lamaie
- kiwi
- piersica
- visine
- afine
- physical

Prepararea :
- se amesteca într-o oala praful de budinca,  galbenusele, zaharul, semintele de la pastaia de vanilie si cu grija si laptele apoi se fierbe amestecand cu lingura de lemn.
- se bat albusele cu mixerul si se incorporeaza in crema fiarta (luata de pe foc) cu grija si cu aceasta crema se umpla cosulete si se orneaza dupa gust.









Niciun comentariu: