11 iul. 2013

Tortul Padurarului (cu crema de ricotta, zmeura si mure)


  De ceva timp nu-mi iese numic in bucatarie. Tot ce fac pentru blog este un fiasco, :(( sper sa-mi revin. Noroc ca am facut in urma cu ceva timp un tort foarte gustos si frumusel numai bun de publicat.

Ingrediente blat :
- 4 albuse de oua
- 2 galbenuse de oua
- 4 linguri zahar
- 2 linguri faina
- 2 linguri cacaua
- 1 lingurita praf de copt

Preparare blat :
- albusele se bate spuma cu zaharul apoi se amesteca cu galbenusele si faina amestecata cu cacao si praful de copt.
- aceasta compozitie se pune in tava tapetata cu hartie de copt si se coace in cuptor la 180 grade pentru 30 minute sau pana trece testul scobitori.

Ingrediente crema :
- 2 galbenuse de oua
- 50 ml lapte
- 5 gr gelatina
- 50 gr ciocolata alba
- 100 gr zahar
- 400 gr ricotta
- 600 ml frisca
- 500 gr zmeura spalata
- 500 gr mure spalata

Prepararea cremei:
- se pun galbenusele, laptele, ciocolata si zaharul la foc pana se leaga compozitia amestecand sa nu se prinda de oala sau sa se faca omleta.
- gelatina se pune la dizolvat in 50 ml apa apoi se omogenizeaza in crema de mai sus si se lasa la racit
- ricotta se amesteca cu crema de mai sus apoi cu frisca batuta.

Asamblarea :
-  blatul se indreapta daca e crescut sa fie drept apoi pune inelul detasabil in jurul lui si inpartim crema in 3 parti egale apoi pun un strat de crema si aranjez zmeura apoi o pun crema peste care aranjez murele apoi iarasi crema iar la sfarsit se pune la frigider 4 - 5 ore.

Ornarea :
- eu am topit la bai-mari ciocolata cu care am picurat pe margine si am aranjat niste fructe.

Pofta buna !!!














Niciun comentariu: