3 iul. 2013

Mini tarta cu ciocolata si fructe

   Daca va place tarta si mai ales cu ciocolata aceasta este reteta ideala, are mare succes la ciocolatosi pentru mine e putin cam multa ciocolata :) dar stiu pe cineva care o adora.

Ingrediente crusta :
- eu am folosit aluat de foietaj congelat pe care l-am decupat si am inbracat mini forme de tarta si le-am inpuns cu furculita peste care am pus boluri in loc de greutati si  le-am copt in cuptor la 190 grade.



Ingrediente crema :
- 250 ml frisca lichida
- 200 gr ciocolata neagra
- 100 gr ciocolata cu lapte
- 40 unt
- 1 lingura ness
- esenta de vanilie

Prepararea cremei :
- punem frisca la incalzit pe foc avand grija sa nu fiarba si stingem focul apoi incorporam ciocolata rupta in bucati, untul, nessul si esenta de vanilie.
- cu aceasta crema umplem tartele racite apoi le dam la rece 3 - 4 ore .


Ornarea :
- eu am pus cocacaze rosii, afine si cirese pe care le-am pudrat cu cacao.

Pofta buna !!!










Niciun comentariu: