24 iun. 2013

Tort curcubeu " Rainbow cake"

  Ieri a fost  o zi inportanta pentru noi, eu si sotul meu aniversam 6 ani de casatorie drept pentru care am pregatit pentru noi un tort colorat ca si casnicia noastra.


Ingrediente 1 blat de 18 cm, avem nevoie de 6 blaturi:
- 2 oua
- 30 gr de zahar
- 50 ml lapte
- 2 linguri de faina
- 2 linguri de pezmet
- 40 ml ulei
- 1 lingurita praf de copt

Ingrediente crema :
- 350 gr unt
- 400 gr zahar praf
- vanilie

Prepararea  blatului :
- intr-un bol se pun galbenusele, uleiul, laptele, zaharul si se mixeaza putin apoi se incorporeaza faina, pezmetul si praful de copt apoi si albusul batut spuma .
- aceasta compozitie se pune intr-o tava tapetatata cu hartie de copt si o coacem in cuptorul incalzit la 170 grade cam 15 - 20 minute sau panat trece testul scobitori.
- compozitia de mai sus se face de 6 ori si se foloseste coloranti alimentari pentru colorarea dupa preferinta.

Prepararea cremei:
- untul la temperatura camei se mixeaza pana devine spumos apoi se pune putin cate putin din zahar mixand foarte bine apoi se pune vanilia (esenta sau seminte de vanilie ).

Montarea :
- crema se pune intre blaturi avand grija sa ramana si pentru inbracarea tortului apoi se lasa la race.
- tortul la urma se imbraca in pasta de marshmallow in cazul de fata sau cu ce altceva doriti.
- ornarea am facut-o cu flori naturale din cultura proprie de pe " terasa mea ".

















Niciun comentariu: