11 iun. 2013

Salata cu telina by Ami

    Aperitivele pot fi de mai multe feluri iar eu am mai pregatit cateva pentru voi dar acuma am o reteta proprie foarte buna spun eu si sper sa va placa si voua. Este de efect si se poate pregati cu o zi in avans si cu putin efort.

Ingrediente :
- 1 bucata de telina radacina
- 2 morcovi
- 4-5 castravei murati
- 3 linguri de maioneza
- 1/2 conserva de fasole boabe
- 1/2 conserva de porumb
- sare
- piper

Prepararea :
- se curata telina si morcovi si se fierb in apa cu sare apoi se lasa la racit si se taie in cubulete.
- castraveti se taie cuburi si se pun in strecurator.
- conservele se spala apoi se pun si ele in strecurator.
- intr-un castron incapator se amesteca toate ingredientele si se asezoneaza cu sare si piper dupa gust apoi se pune peste felile de paine.

Servirea :
- eu am decupat cu forma rotunda painea apoi am pus salata si le-am ornat cu frunze de salvie, patrunjel si busuioc.

Pofta buna !!!













Niciun comentariu: