17 iun. 2013

Gem de Visine fara conservant By Ami

     Gemul de visine este preferatul meu deci este obligatoriu in camara.
Il prepar in cantitati industriale dar pentru ca am fost intrebata si iar intrebata cum il fac am decis sa-l fac in avans, ca sa aveti timp pentru preparare.

Gemul asa preparat sta forte bine si daca nu aveti o camara (eu nu am camara si sta foarte bine si in dulapul din bucatatie).


Ingrediente pentru 2 borcane de 300 ml :
- 1 kg Visine fara samburi
- 300 gr  Zahar
- 1/4 Pastaie de vanilie
- 2 - 3 picaturi  de zeama de Lamaie

Prepararea :
- visinele se spala si se scot samburi si se rup coditele.

 - visinele se pun intr-o oala incapatoare pentru ca va face spuma in timpul fierberi.
- apoi se pune zaharul si vanilia cu seminte si pastaia.
Gemul se fierbe pana ce NU mai este spuma,amestecand din cand in cand.

Borcanele se spala apoi se sterilizeare asa.


- inainte de a opri focul se pun picaturile de lamaie si se mai tine 5 minute apoi se pune fierbinte in borcane si ele fierbinti apoi se intorc pentru sigilare.


- borcanele se pun in cuptor cu prosopul ud deasupra si se mai tine 15 - 20 minute la 120 grade apoi le lasam in cuptor pana se racesc.


- dupa racire gemul se eticheteaza si se depoziteaza.



Spor si Pofta buna !!!









Niciun comentariu: