8 mai 2013

Paine cu leurda

   Am prins gustul leurdei deci am folosit acest ingredient nou pentru mine si la prepararea unei paini care a iesit foarte buna. Iata reteta de la cum am preparat aceasta paine delicioasa.

Ingrediente :
- 600 gr faina
- 250 - 300 ml lapte caldut
- 50 gr leurda
- 25 gr drojdie proaspata
- 1 lingurita de  sare
- 1 lingurita de zahar

Prepararea :
- drojdia am dizolvat-o in laptele caldut cu zaharul apoi am adaugat faina, sarea si leurda tocata marunt apoi le-am pus in cuva masinii de facut paine
- am lasat masina de paine la framantat si dospit dar de copt am preferat sa folosesc cuptorul.
- dupa dospire punem aluatul pe blatul de lucru pudrat cu faina si il impartim in 2 si il sucim ca si  cozonacul si apoi il punem in tava si lasam iar la dospit.
- incalzim cuptorul la 180 grade si coacem painea cam 30 - 40 minute.

Pofta buna !!!







Niciun comentariu: