3 apr. 2013

Saraturi

     Saraturile sunt bune la un pahar de bere sau cand aveti pofta de ceva sarat.
Toata lumea are o reteta de saratele, covrigi sau alte saraturi pe care le face ocazional, dar iata si una din retetele  mele, care nu da gres niciodata.

Ingrediente:
- 1ou
- 100 ml lapte
- 25 gr drojdie
- 1 lingura zahar
- 1 lingura sare
- 200 gr margarina
- 500 gr faina
- 1 lingura seminte de susan
- 1 lingura seminte de in

Prepararea:
- laptele se incalzeste putin dupa care adaugam drojdia, zaharul, margarina la temperatura camerei, oul, faina, semintele si sarea dupa care le framantam bine (eu le fac in masina de paine) apoi se lasa la dospit cam 1-2 ore apoi se pune pe planseta si se modeleaza, eu am ales 3 moduri dar voi faceti dupa preferinta.
- dupa ce am terminat se mai lasam din nou la dospit cam 1 ora apoi se coc in cuptorul incalzit la 180 grade aproximativ 20 minute.

Pofta buna !!!










Niciun comentariu: