8 mar. 2013

Briose dospite

   Astazi de 8 martie m-am gandit sa pregatesc ceva mai deosebit pentru noi femeile. Idea mi-a venit cand am navigat pe net si am dat de o poza foarte interesanta, un fel de briose rasucite si mi-am spus ca trebuie incercat acest mod de preparare. Reteta buna de cozonac aveam doar ca trebuia modificata  forma finala asadar iata ce a iesit.

Ingrediente pentru umplutura,24 bucati:
- nutela
- mac
- rahat
Mai puteti folosi ce aveti voi pofta sau prin casa cum ar fi fistic, alune, fructe uscate, nuci etc.

Mod de preparare :
Modul de preparare al aluatului il gasiti aici.
- aluatul dupa ce a dospit il impartim in cazul meu in 3 ca avem 3 feluri de ingrediente, apoi primul aluat se intinde pe planseta si punem nutela cam 3-4 linguri si intindem pe toata suprafata si apoi rulam strans si taiem cu cutitul bucati egale pe care le punem in forma de briose
- la fel facem si cu urmatoarele 2 aluaturi
- dupa ce am terminat le lasam la dospit cam 30-40 minute apoi le coacem in cuptorul incins la 180 grade cam 15 minute apoi le lasam la racit.

 Asta a fost tot, chiar simplu si gustos.

Pofta buna !!!  si La multi ani fetelor !!!














Niciun comentariu: