30 dec. 2012

Tort "Bradut"

Blatul de la tort este de la "rulada dalmatian" si se imparte in doua, doar ca in una din parti in loc de cacao am pus colorant alimentar verde.
Ingrediente pentru crema:
- 500 ml lapte
- 1 budinca de vanilie
- 8 linguri zahar
- 200 ml lapte condensat
- 200 ml frisca

Prepararea cremei:
- din budinca, lapte si zahar se prepara o crema dupa indicatile de pe plic si apoi se lasa la racit.
- gelatina se inmoaie in 100 ml apa rece apoi se amesteca cu laptele condensat incalzit dar nu fiert apoi se amesteca cu budinca racita.
- frisca de bate apoi se amesteca cu compozitia de mai sus.
Asamblarea tortului (eu l-am facut in tava de chec):
- captusim tava cu folie apoi captusim fundul tavi cu blat apoi punem crema si aranjam "braduti" unul langa altul apoi umplem cu crema ramasa si mai punem o bucata de blat deasupra sa inchidem forma si lasam sa stea cel putin 4 ore apoi o rasturnam pe platou si o ornam.
- eu am ornat cu biscuiti trasi in ciocolata.
Pofta buna !!!













Niciun comentariu: