30 nov. 2012

Tort de ciocolata "Mousse Ami"

La multi ani pentru toti care poarta numele de sfant Andrei si Andreea.

Este un tort ciocolatos, pentru cei care iubesc ciocolata este perfect.
Eu l-am facut de sfantul Andrei pentru nepotul meu drag Andrei Alexandru.

Ingrediente blat:
- 3 oua
- 4 linguri zahar
- 2 linguri cacao
- 3 linguri faina
- 100 ml ulei
- 1 lingurita praf de copt

Prepararea blatului:
-ouale se despart, galbenusul se freaca bine cu zaharul si uleiul apoi se pun cu grija  albusele batute spuma si faina amestecata cu cacao si praful de copt apoi se pune intr-o tava (eu am copt-o intr-o tava rotunda de 28 cm) tapetata cu hartie de copt si se coace la 190 grade cam10 minute sau pana trece testul scobitori apoi se lasa la racit.
Ingrediente crema:
- 1 litru lapte
- 500 ml frisca
- 10 linguri zahar
- 1 budinca de vanilie
- 1 budinca de ciocolata
- 250 gr ciocolata neagra
- 250 gr ciocolata alba
- 2 plicuri gelatina
Prepararea cremei:
-Se fac 2 budinci una de vanilie si alta de ciocolata la care se foloseste tot laptele si zaharul.
-In budinca de vanilie se pune ciocolata alba taiata si apoi se amesteca sa se incorporeze bine. La fel se face si cu budinca de ciocolata.
- gelatina se pregateste dupa instructile de pe ambalaj si se imparte in doua si se pune peste budincile de vanilie si ciocolata
- Din budinca de vanilie se ia o parte la fel si din budinca de ciocolata adica sa avem 3 porti egale una vanilie cu ciocolata alba alta cu budinca de ciocolata si ciocolata neagra si a treia cu din fiecare.
- Frisca se bate spuma apoi se inparte in 3 parti egale si se amesteca cu cremele de mai sus.
- Montarea prajituri: intr-o tava cu pereti detasabili se imbraca in folie apoi se pune blatul, pe urma crema alba apoi se pune la frigider pentru 30 minute apoi adaugam crema combinata care tot asa se tine 30 minute la frigider apoi se pune crema de ciocolata  si se orneaza dupa plac, eu am facut niste praline date prin ciocolata si nuca de cocos.













Niciun comentariu: